2013. december 17., kedd

Karácsonyi küldetések #1 - avagy NAUGHTY OR NICE



A karácsonyi háziversenyre készülődvén az alábbi küldetést eszeltem ki:

először angolul, csinosban:


Naughty or Nice


It's time to behave yourself!

Special Rules:
Starting with the second turn, the player who wins the initiative is watched over by Santa Claus, gaining the following effects:

All non-Peon models in this Crew gains the following Condition until the end of the turn: "Being Naughty: If this model makes a successful Attack Action, lower this crew's 'Naughty or Nice' Counter by 1.".

Meanwhile, all non-Peon models in this Crew may target a non-Peon enemy model within 1" with a (1) Interact action to to increase this crew's 'Naughty or Nice' Counter by 1 and give the target the following Condition: "Being Nice: Heal 1 dg on this model at the start of its next activation. This model cannot be the target of this Action until the end of the turn.".

The 'Naughty or Nice' Counter cannot go below 0 (ensuring Santa is a good person overall so you can make up for a lot of bad things with a small amount of nice moves at the end...).

At the start of the next turn the opposing player takes place in Santa's attention.

Victory Points
At the end of the game the players gain the same amount of Victory Points as the value of their 'Naughty or Nice' Counter (capping at 4).


És akkor magyarul:

A küldetés alapötlete az a tény, hogy az ünnep közeledtével mindenki igyekszik a jobbik formáját mutatni. Malifaux világában sincs ez másképp, mivel a helyi Télapó-entitás, a SANTA CLAUS névre hallgató TYRANT mindenkit árgús szemekkel figyel...

Tehát a második körtől kezdve SANTA CLAUS (akit ezután csak SC-nek rövidítek, stílusosan a StarCraft után...) minden figyelmét az egyik játékosnak szenteli: csapatának minden nem peon tagja teljes átvilágításon megy keresztül, és cselekedeteik alapján elbíráltatik a játékos, hogy jó volt-e idén, vagy cudarul fenegyerek volt.
Szám szerint minden nem peon figura az alábbi kondíciót kapja meg a kör végéig:
"Fenegyerek: Amennyiben ez a figura sikeres támadás Akciót hajt végre, csökkentsd a "SC megítélését jelképező Jógyerek vagy Fenegyerek Jelző(tm)" számát 1-el, a lehetséges 0-ig."
Valamint, minden nem peon figura megcélozhat egy ellenséges figurát egy 1-es Interakcióval, hogy jó irányba billentse, azaz növelje a "SC megítélését jelképező Jógyerek vagy Fenegyerek Jelző(tm)" számát 1-el, és az alábbi kondíciót adja a célpontnak: 
"Jógyerek: gyógyíts ezen a figurán 1 sebet a következő aktivációja elején. Ez a figurát nem lehet ismét ezzel az akcióval célozni ebben a körben."

Ha már említettem ezt a "SC megítélését jelképező Jógyerek vagy Fenegyerek Jelző(tm)"-t, akkor egy nagyon fontos tulajdoságát említeném meg ismét: nem mehet az értéke 0 alá, tehát a SC szemében _annyira_ nem tudjuk elásni magunkat, hogy pár jócselekedet az utolsó pillanatban ne billentse a jógyerekség felé a SC képzeletbeli mérlegének nyelvét. Mégiscsak SC a SC.

A következő körben a másik játékos lesz a célpontja SC figyelmének, tehát ő kapja meg ezeket a tulajdonságokat. Fontos kiemelnem, h ezalatt a másik játékosra a SC nem figyel, úgy hogy ő szabadon garázdálkodhat...

Győzelmi pontok - mert hát arra játszuk ez a játékot, vagy nem?
A Győzelmi Pontok megállapítása igen egyszerű:  a játék végén annyi VP-t kapunk, amennyi a "SC megítélését jelképező Jógyerek vagy Fenegyerek Jelző(tm)" értéke (de maximum 4 :P)

Nos, ennyi lenne, tessék ötletelni, készülődni, véleményezni.

Yosh voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése